Online reklama Pomôžeme vám zacieliť vaše reklamy na správnych ľudí, v správnom čase a na správnom mieste.
Google Ads reklama patrí medzi najefektívnejšie formy online reklamy v súčasnosti. Kľúčom k jej úspechu je však správne zvolená štruktúra kampane. Google Ads umožňuje inzerovať a propagovať produkty a služby, na základe toho, aké kľúčové slová zákazníci vyhľadávajú pomocou vyhľadávača Google. Veľkou výhodou Google Ads reklamy je možnosť zlepšovania a optimalizovania, vďaka čomu budú vaše investície vynaložené efektívne. Pomôžeme vám premeniť hľadanie na konverzie a nastaviť vaše kampane tak, aby ste boli vždy o krok lepší ako vaša konkurencia.
Najpoužívanejšie typy reklamných kampaní
Pomôžeme vám nájsť optimálny komunikačný mix v rámci online marketingu
Google search kampane / vyhľadávacia reklama
Search ads je reklama umiestnená na prvých priečkach v Google a tiež posledných troch miestach vo vyhľadávaní. Veľkou výhodou reklamy vo vyhľadávaní v Google je, že umožňuje predbehnúť organický ( neplatený ) obsah a maximalizuje tak šance na vaše konverzie. Jeho nevýhodou je, že za každú návštevu musíte platiť a pozíciu určuje suma kto zaplatí viac. Táto forma kampane veľmi úspešne dopĺňa zásah ďalších aktivít pre generické vyhľadávanie tak, aby klientom rapídne vzrástli prekliky na web stránku. Máte novú web stránku alebo nové služby v portfóliu pre ktoré nemáte vybudované SEO pozície ? Reklama vo vyhľadávaní by mala byť základom vašej PPC reklamy a prvým krokom, ktorý privedie potenciálneho zákazníka na vašu webovú stránku. Vyhľadávacia reklama je veľmi úspešná pri novinkách alebo produktoch, kde je silný iný hráč na trhu.
Google Display Network
Obsahové kampane (Google Ads Display) sú reklamy v kombinácií banneru s textom. Google Ads Display využíva partnerov Google na umiestňovanie bannerových reklám. Obsahová kampaň / Display Ads tak môže byť skvelá príležitosť na získanie potenciálnych zákazníkov cez web stránky tretích strán. Možnosti využitia obsahových kampaní sú pomerne široké. Potrebujete zvýšiť povedomie o našej značke ? Tento formát reklamy je jedným z najefektívnejších.
Performance Max
Performance MAX je najnovší typ Google Ads reklamnej kampane, ktorý umožňuje spustenie všetkých typov kampaní z jedného miesta a na všetkých kanáloch. Cieľom Performance MAX kampane je zobraziť vizuálne a textové reklamy v kombinácii s produktmi cez jedinú kampaň. Veľkou výhodou je automatické optimalizovanie.
Lokálne PPC kampane
Ste majiteľom kamennej prevádzky, obchodu či miestneho podniku ? Lokálne publikum je vo vašom prípade oveľa cennejšie ako široké globálne publikum. Lokálne kampane sú vhodné pre menšie firmy, ktoré chcú zvýšiť návštevnosť a prilákať koncového zákazníka do svojej prevádzky. Lokálne kampane poskytujú potenciálnemu zákazníkovi informácie, ktoré potrebuje na to, aby sa rozhodol, kedy a kde vás navštíviť, či možnosť vás priamo kontaktovať.
Videokampaň s Google Ads
Videokampaň s Google Ads umožňuje zobrazovať reklamy na YouTube, weboch ale aj aplikáciách partnerov Google. Tento typ kampane je vhodný ak potrebujete motivovať potenciálnych zákazníkov k nákupu alebo zvýšiť povedomie o vašej značke. Existuje niekoľko formátov reklamy od in-stream nepreskočiteľnej reklamy, out-stream reklamy alebo video discovery reklama.
Google Shopping Ads, Google Merchant center
Google Shopping Ads alebo nákupná kampaň, umožňuje propagovať konkrétne produkty vizuálne atraktívnejším spôsobom. Nákupná kampaň je zobrazovaná v priestore pre vyhľadávanie produktov vo vyhľadávaní Google ale aj na partnerských weboch. Google Shopping Ads je vhodná pre e-shopy, na inzerovanie nielen fyzických ale aj virtuálnych produktov. V kategórií produktov zobrazí váš obrázok spolu s názvom, cenou, názvom obchodu a preklikom do vášho e-shopu.
Reklama na sociálnych sieťach
Sociálne siete ako Facebook, Instagram či LinkedIn sa stávajú najpoužívanejšie komunikačné kanály. Hlavnou výhodou inzercie na týchto sociálnych sieťach je, takmer okamžité zvýšenie relevantnej návštevnosti vášho webu, ľubovoľný rozpočet a zacielenie presne na vášho kľúčového zákazníka – podľa veku, demografie či záujmov. Reklama na sociálnych sieťach ponúka možnosť množstva formátov a typov kampaní – text, grafika, fotografia či video ale aj možnosť remarketingu. Dôležité je vedieť čo je cieľom reklamy – rozšíriť svoje existujúce publikum, získať komentáre, laiky alebo nákup či objednávku.
Remarketing v sieti Facebook a Remarketing v sieti GDN
Kvalita inzercie je kľúčová, ale nemenej dôležitá je kvantita (frekvencia). Pri online objednávkach je dlhodobo platné pravidlo, že zákazník dokončí nákup alebo objednávku u dodávateľa ktorého pred objednávkou videl približne 7 krát. Konkurencia preto často vyzobáva záujem zákazníkov a oslovuje ich cielenou remarketingovou kampaňou či už v sieti Facebook alebo prostredníctvom Google Display network. Efektívnym spôsobom zvýšenia frekvencie vašej ponuky môže byť dynamický remarketing na Facebooku, ktorý využíva sledovací súbor cookie – Facebook Pixel alebo remarketing v obsahovej sieti Google (GDN ). Vďaka týmto nástrojom vieme zacieliť vaše PPC reklamy veľmi detailne. Podľa veku, pohlavia, demografie, záujmov ale aj nákupného správania. Možnosti remarketingovej reklamy sú takmer neobmedzené – posty, stories, carousel, ale aj foto reklamy, video reklamy či články.
Content marketing (Strossle)
Obsahový marketing a natívna reklama zaznamenala za uplynulý rok extrémny nárast a práve nástroj Strossle je druh natívnej reklamy, ktorá k vám pošle potenciálnych zákazníkov z prestížnych médií a to nenásilným a prirodzeným spôsobom. Na Slovensku je Strossle platforma umiestnená na viac ako 50 weboch ako zoznam.sk, HNonline.sk, Markíza, Joj, Pravda, Startitup group a ďalších, odkiaľ k vám budú prichádzať návštevníci. S nastavením kampane na platforme Strossle vám veľmi radi pomôžeme.
Chceli by ste vedieť aké možnosti ponúka reklama na internete ? S tvorbou efektívnej online reklamy Vám radi pomôžeme. Kontaktujte nás !
Buďte o krok vpred pred konkurenciou !
Ponúkame komplexné digitálne služby prispôsobené potrebám klienta tak, aby priniesli čo najefektívnejšie výsledky. Potrebujete novú web stránku či jednoduchú mikrostránku ? Máte web, ktorý nepredáva ? Kľúčom k úspechu je dobre optimalizovaný web a kvalitná SEO taktika. Poznáme najnovšie trendy, osvedčené postupy a nástroje, ktoré sú potrebné na dosiahnutie vášho úspechu v digitálnom svete. Preto vám veľmi radi pomôžeme s tvorbou loga a firemného brandingu, vašu značku odprezentujeme kvalitnou produktovou fotografiou alebo videom a od konkurencie vás odlíšime referenciami, ktoré fungujú. Aby sa o vás ľudia dozvedeli pomôžeme vám zacieliť vaše online reklamy na správnych ľudí, v správnom čase a na správnom mieste alebo pomocou reklamy na sociálnych sieťach.
Dajte nám vedieť, s čím potrebujete pomôcť. My vieme, ako na to.